ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

Κάθε εργαζόμενος γονιός θέλει το καλύτερο για το παιδί του τις ώρες που το αποχωρίζεται, και πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται αν ο παιδικός σταθμός είναι αυτός που θα προσφέρει στο παιδί τους ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον.
Παρακάτω ακολουθούν μερικά πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν τα παιδιά που συμμετέχουν στην καθημερινότητα του παιδικού σταθμού, όπως διαπιστώθηκαν από ειδικές επιστημονικές ομάδες ερευνών.

ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ

Περνώντας χρόνο στο σχολείο ,το παιδί αισθάνεται χαρούμενο, δημιουργικό και χρήσιμο. Αλλωστε ο καθένας μας θα αισθανόταν ευτυχισμένος αν βρισκόταν σενα περιβάλλον όπου περιστοιχίζεται από χαμογελαστούς και ευδιάθετους φίλους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ

Τα παιδιά που πηγαίνουν στον παιδικό σταθμό σίγουρα είναι συνηθισμένα στο να βρίσκονται πάντα σε μια ομάδα παιδιών, που συχνά προσπαθεί να κερδίσει σε ένα παιχνίδι, να διακριθεί σε μια δραστηριότητα, να συνεργαστεί για να απολαύσει τον έπαινο της δασκάλας. Τα πιο ντροπαλά παιδιά βγαίνουν από το καβούκι τους πιο εύκολα, και το πιο σημαντικό, κάνουν φιλίες που συνεχίζονται και έξω από τον σχολικό περιβάλλον.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Η καθημερινή ρουτίνα και το πρόγραμμα είναι κάτι που  χρειάζονται όλα τα παιδιά.Τους παρέχει μια αίσθηση ασφάλειας και τους επιτρέπει να γνωρίζουν τι θα ακολουθήσει κατα την διάρκεια της ημέρας τους. Ακόμα και τα παιδιά που θεωρούνται »απροσάρμοστα» στο σπίτι, στο σχολικό περιβάλλον »υποχρεώνονται» να ακολουθήσουν τους υπόλοιπους συμμαθητές τους , βλέποντας πως με αυτό τον  τρόπο έχουν να κερδίσουν περισσότερα .

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Είναι τόσα τα ερεθίσματα, η αλληλεπίδραση με τους συνομίληκους, οι ευκαιρίες για ομαδικό παιχνίδι που είναι δύσκολο για ένα παιδι να βαρεθεί στον παιδικό σταθμό. Σίγουρα στο σπίτι οι ιδέες κάποια στιγμή στερεύουν, και η έμπνευση των παππούδων ,που  έχουν τις καλύτερες προθέσεις, περιορίζεται σε ένα παραμύθι, ή στην ενασχόληση του παιδιού με τα παιχνίδια του.

ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδια που βρίσκονται στο προσχολικό περιβάλλον, έχουν μεγαλύτερη ετοιμότητα να ξεκινήσουν στο σχολείο, κατέχουν περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στην προγραφή, τα προμαθηματικα, στην λεπτή κινητικότητα και φυσικά στην γλωσσική ανάπτυξη.

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Οι δασκάλες είναι ειδικά εκπαιδευμένες και καταρτισμένες στο αντικείμενο της προσχολικής αγωγής. Θα μπορέσουν να βοηθήσουν σε καταστάσεις που μπορεί να φαίνονται αδιέξοδες, ακόμα και να εντοπίσουν δεξιότητες και ικανότητες του παιδιού ώστε να το βοηθήσουν να τις ξεδιπλώσει.